Overslaan naar content

Software Support Engineer

  • Op locatie, Remote, Hybride
    • Urk, Flevoland, Nederland
  • € 2.500 - € 4.000 per maand
  • Ondersteuning

Functieomschrijving

Wil jij het eerste aanspreekpunt zijn voor onze klanten en hen ondersteunen bij het gebruik van onze software? Bij Clæver werken onze klanten met vlees, vis, kip, noten en meer. Dit zijn zowel groothandels als verwerkingsbedrijven. Als Software Support Engineer speel je een cruciale rol in het bieden van eerste-lijns technische ondersteuning en het oplossen van klantvragen.

Wie zijn wij?

Clæver Systems realiseert het ideale ERP voor voedselverwerkende bedrijven.
Bij iedere klant wordt, na een grondige inventarisatie, een efficiënt, kostenbewust, flexibel en zorgvuldig ERP-systeem geïmplementeerd.

Veel van onze klanten zijn gevestigd in Nederland, maar ook internationaal hebben we ambitieuze plannen.
Zo zijn er binnen onze organisatie nog diverse mogelijkheden om je te ontwikkelen en mee te bouwen aan een internationale naam met ons 'made in Urk' ERP.

Ons huidige team bestaat uit meer dan 15 jonge, gedreven collega's.

Wij werken voor mensen en houden van tevreden klanten, daarom zetten we de wens van onze klant altijd voorop en is uitstekende service bij ons een voorwaarde.


Jouw rol binnen Clæver

Als Software Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je behandelt binnenkomende supportverzoeken, analyseert problemen en biedt oplossingen. Je werkt nauw samen met ons ontwikkelteam om complexe technische kwesties op te lossen en draagt bij aan de verbetering van Clæver ERP

Met jouw klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat klanten tevreden zijn en Clæver ERP optimaal kunnen gebruiken!

Hoe ziet jouw week eruit?

  • Maandag: Begin je week met een teamoverleg waarin we de belangrijkste gebeurtenissen en prioriteiten bespreken.
  • Ondersteuning: Je beantwoordt en behandelt binnenkomende supportverzoeken via telefoon, e-mail en ons ticketsysteem.
  • Probleemoplossing: Je analyseert problemen, biedt oplossingen en zorgt voor een goede documentatie van de incidenten.
  • Samenwerking: Je werkt nauw samen met ons ontwikkelteam om complexe technische problemen op te lossen en draagt bij aan de verbetering van onze software.
  • Klantcontact: Je onderhoudt regelmatig contact met klanten om ervoor te zorgen dat zij tevreden zijn en goed gebruik kunnen maken van onze software.

Daarnaast werk je nauw samen met andere collega's en is er ruimte om bedrijfsbreed mee te denken en de groei van Clæver verder te faciliteren. Je input en initiatieven worden gewaardeerd en successen worden gevierd!


Taken die een software support engineer uitvoert:

  • Je ondersteund klanten bij hun vragen over Clæver ERP
  • Je onderzoekt en lost problemen 
  • Je onderhoud pro-actief contact met eindgebruikers over openstaande vragen
  • Je bewaakt de tevredenheid van gebruikers over de werking van Clæver ERP
  • Je spart met collega's over meer complexe problemen en escaleert waar nodig
  • Je legt problemen en oplossingen op een duidelijke manier vast
  • Je denkt actief mee in de ontwikkeling van nieuwe functies op basis van de behoefte van klanten

Om te kijken of deze rol bij jou past is er de mogelijkheid om bij ons een dag(deel) mee te lopen.

Vereisten

Wat zoeken wij in jou?

Als software support engineer ben je communicatief vaardig en kun je goed samenwerken. Je beheerst Nederlands en Engels. Je bent in staat vraagstukken te analyseren en denkt logisch na over mogelijke oplossingen.
Met jouw kennis en kunde weet jij de klant te ondersteunen bij hun vragen over Clæver ERP.

Wij leren je de in’s en out’s van onze software. Daarvoor hoef je niet te kunnen programmeren, maar het is natuurlijk wel handig als je affiniteit hebt met IT. Het is een pre als je ervaring hebt met de vis/vlees of voedselverwerkende industrie, op wat voor manier dan ook.

Daarnaast draai je mee in een roosterdienst voor storingen buiten kantoortijd.


Wat staat hier tegenover?

  • Een salaris vanaf € 2.500 tot € 4.000,- bruto per maand, volgens ons loon/functiehuis.
  • Jaarlijkse bonus
  • Een vergoeding voor thuiswerken (onkostenvergoeding)
  • Een vergoeding voor werken buiten kantoortijd en/of storingsdienst
  • Telefoon van de zaak
  • 27 vakantie dagen
  • Pensioen opbouw via Zwitserleven
  • Een persoonlijk opleidingsbudget
  • Een 1 jarige arbeidsovereenkomst met uitzicht op vast dienstverband
  • Ouderschapsverlof aangevuld tot 100%

of